Breakout 1. Communicatie en zichtbaarheid

Wil je weten hoe je op de juiste manier opvalt en je impact vergroot? Tijdens de rondetafelsessie ‘Communicatie en zichtbaarheid’ deelt leiderschapscoach Sanneke Nulkes praktische tips uit de nieuwe editie van haar boek Succesvol in de politiek. Geïnspireerd door topvrouwen als Kamala Harris en Jacinda Ardern vertellen kersverse Europarlementariër Anouk van Brug en Tess Meerding, fractievoorzitter in Utrecht, hoe hun slimme campagnes hen naar de top brachten.

Samen met jou en de overige deelnemers van het LVN/JOVD EmpowHer-congres EmpowHer: Ruimte Krijgen, Kansen Pakken bespreken Sanneke, Anouk en Tess hoe je jezelf krachtig neerzet en je doelen bereikt. Ontdek hun succesgeheimen en pas ze zelf toe. Ook in het bedrijfsleven.

• Sanneke Nulkes is politiek leiderschapscoach. Op haar vierentwintigste werd ze Statenlid in Zuid-Holland. Met duizenden voorkeursstemmen begon ze met veel enthousiasme aan dit avontuur. Voor de nieuwste editie van haar boek Succesvol in de politiek sprak ze onder meer met succesvolle Nederlandse politici Anouk van Brug en Tess Meerding.

• Anouk van Brug haalde in juni van dit jaar vanaf plek 9 de vierde zetel van de VVD in het Europarlement.

• Tess Meerding kwam als student vanaf een ‘onverkiesbare’ plek in de Utrechtse gemeenteraad. Sinds afgelopen april is deze advocaat de nieuwe fractievoorzitter in de Domstad.

Meer informatie en aanmelden voor het congres