Drukbezochte en geslaagde speeddatebijeenkomst LVN

GOED BEGIN VAN 2020: Veel vrouwen meldden zich voor de speeddate op 17 november in het Provinciehuis van Gelderland!

Op uitnodiging van Christianne van der Wal, onze partijvoorzitter, verzamelden zich op vrijdagmiddag 17 januari 2020 ruim 40 vrouwen om te horen hoe aantrekkelijk het is om politiek, maatschappelijk of bestuurlijk actief te zijn.

Voor de Tweede Kamer waren aanwezig Daniel Koerhuis, Remco Dijkstra en Roald van der Linde, vanuit de politiek-bestuurlijke hoek Christianne van de Wal als Gedeputeerde van de provincie Gelderland en Laura Werger als wethouder in Zuphen, vanuit de bestuurlijke hoek Tanja Klip-Martin, dijkgraaf van het waterschap Vallei en Veluwe en namens het netwerk Maatschappelijk Middenveld Joël Scherrenberg.

De aanwezige vrouwen kregen in 7 gespreksrondes volop de gelegenheid met alle aanwezige bestuurders of volksvertegenwoordigers te spreken.

De middag was zeer geanimeerd, maar vooral ook informatief.

En volop inspiratie om zich te gaan oriënteren op functies waar de VVD wel wat ‘vrouw’ kan gebruiken..

Bijgaande foto’s illustreren dit.