Viering 100 jaar passief vrouwenkiesrecht én 15 jaar Liberaal Vrouwen Netwerk VVD

30 september zal - in samenwerking met de Teldersstichting - een bijeenkomst worden gehouden ter viering van 100 jaar passief vrouwenkiesrecht én het 15-jarig bestaan van het Liberaal Vrouwen Netwerk. Een boeiende bijeenkomst met belanghebbende sprekers en uitdagende workshops!

In samenwerking met de TeldersStichting nodigt het Liberaal Vrouwen Netwerk je van harte uit voor het lustrum van het Liberaal Vrouwen Netwerk. De bijeenkomst zal plaatsvinden op zaterdag 30 september in het Van Der Valk hotel in Veenendaal. Tijdens deze bijeenkomst wordt er stilgestaan bij 100 jaar passief vrouwenkiesrecht én het vijftien jarig bestaan van het Liberaal Vrouwen Netwerk. Een boeiende bijeenkomst met belanghebbende sprekers en uitdagende workshops.

Locatie

Van der Valk hotel Veenendaal, nabij de afslag Veenendaal, pal aan de A12: Bastion 73, 3905 NJ Veenendaal

12:00 uur – 13:30 uur Lunch en ontvangst met koffie en thee

13:30 uur – 13:40 uur Opening door de dagvoorzitter Anneke van Leeuwen-Gijsberts en welkomstwoord door Marijke Vos-Maan, voorzitter Liberaal Vrouwen Netwerk

13:40 uur – 14:00 uur Passief kiesrecht van vrouwen door Patrick van Schie en Fleur de Beaufort, TeldersStichting

14:00 uur – 14:15 uur Vrouwen in de VVD met Eerste Kamerlid Annemarie Jorritsma

14:15 uur – 14:30 uur Van Vrouwen in de VVD naar Liberaal Vrouwen Netwerk  met  Tweede Kamerlid Mark Harbers

14:30 uur – 15:00 uur Pauze

15.00 uur – 16.00 uur Workshops (meer informatie over de inhoud van de workshops volgt)

16:00 uur – 16:10 uur Terugkoppeling workshops en afsluiting door de dagvoorzitter

16:10 uur Napraten met hapje en drankje

Aanmelden

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan uiterlijk 22 september 2017 via www.mijnvvd.nl.

Wij vragen een bijdrage van 25,00 euro voor deze dag inclusief lunch.