Bezoek aan Tweede Kamer en lunch respectievelijk high tea na Fundraisingsdiner

De veiling bij het Fundraisingsdiner op 8 februari 2017 ten behoeve van een op vrouwen gerichte verkiezingscampagne TK-verkiezingen is al weer enige tijd geleden maar inmiddels zijn de geveilde ‘kavels’ grotendeels ook ’verzilverd’.

Een van de ‘kavels’ was een rondleiding door de Tweede Kamer met lunch van Barbara Visser en Helma Lodders. Door de drukte van alle betrokken personen heeft Tanja van Haarst uiteindelijk op 14 september een leuke ontvangst en rondleiding door de PA  en een interessante ontmoeting met Barbara Visser gehad.

Op het moment van deze ontmoeting was Barbara Visser nog lid van de Tweede Kamer, voor ons allen een verrassing dat enkele weken later Barbara Staatssecretaris van Defensie werd. Wij wensen haar veel succes met deze nieuwe functie en hopen dat zij ook in de toekomst nog eens aanwezig wil zijn bij de bijeenkomsten van het Liberaal Vrouwen Netwerk.

Kamerlid Zohair El Yassini heeft op verzoek de honneurs waargenomen voor Helma Lodders die door Kamerwerkzaamheden helaas niet aanwezig kon zijn. Zohair nam alle tijd om iets te vertellen over zijn ervaringen als kamerlid en hoe hij zo ver is gekomen.

Voor meer foto's en verslagen van de gewonnen kavels, zie de bijlagen