INLW-diner met Kamerlid Ingrid Michon en Europarlementariër Jeannette Baljeu

Het International Network of Liberal Women (INLW) en het Liberaal Vrouwen Netwerk nodigen je uit voor hun jaarlijkse netwerkdiner. Tijdens dit evenement maak je kennis met twee VVD-politici. Tweede Kamerlid Ingrid Michon en Europarlementariër Jeannette Baljeu delen hun kijk op de huidige politieke ontwikkelingen. Ingrid publiceerde in augustus 2024 een opinieartikel over een meer zichtbare politie in het AD. En Jeannette Baljeu vertelt ons over de ingewikkelde politieke kwesties die ze als gloednieuw lid van het Europese Parlement tegenkomt in Brussel.

Met deze inspirerende sprekers belooft het een boeiende avond te worden. We zien je dan ook graag op 3 september in Rotterdam. Ook Introducees m/v zijn van harte welkom.

Praktische informatie

Datum: 3 september 2024 Inloopborrel: vanaf 18.00 Diner: 19.00 – 21.00 uur Locatie: Sociëteit aan de Maas, Veerdam 1, 3016 DD Rotterdam Kosten: €39,50 excl. drankjes

Aanmelden: op mijnvvd.nl. Heb je geen toegang tot MijnVVD, dieetwensen of vragen? Neem even contact op via secretaris@liberaalvrouwennetwerk.vvd.nl.