Meer vrouwen in Staten en Waterschap - Regio West

Twijfel je nog of je je verkiesbaar wilt stellen voor een plek in het bestuur van jouw Provinciale Staten of Waterschap? Een enthousiaste groep liberale vrouwen uit Regio West organiseert een evenement om jouw keuze makkelijker te maken.

Datum: dinsdag 21 juni 2022
Tijd: 19.00 uur
Locatie: Hoogheemraadschap van Rijnland, Archimedesweg 1, 2333 CM Leiden
Wie: iedereen is welkom, ook introducé(e)s!

Jouw speeddate partners
We hebben zeer interessante potentiële speeddate partners voor je uitgenodigd. Met plezier deelt een gevarieerd gezelschap ervaringsdeskundigen hun expertise en enthousiasme over politiek actief zijn binnen Staten en Waterschappen. Ook vertellen ze je graag ook over hun betrokkenheid bij het liberale gedachtegoed.

Foto's, v.l.n.r.: Rogier van der Sande, Laurine Bonnewits (bovenste rij),
Karin Bresjer en René van Hemert (onderste rij).

Nu al hebben toegezegd om erbij te zijn:

• Rogier van der Sande, Dijkgraaf Hoogheemraadschap van Rijnland, Voorzitter Unie van Waterschappen en voormalig lid Gedeputeerde Staten Zuid-Holland
  • Karin Bresjer, Secretaris Hoogheemraadschap van Delfland
  • Laurine Bonnewits, Lid Provinciale Staten Zuid-Holland
  • René van Hemert, Lid Provinciale Staten Zuid-Holland

Aanmelden
Meld jezelf en/of je introducé(e) zo snel mogelijk, en in elk geval vóór 17 juni, aan via een email naar: secretaris@liberaalvrouwennetwerk.vvd.nl.

▸ Op 25 juni is er een vergelijkbaar event in de Regio Zuid.

▸ Op 11 juli is er een vergelijkbaar evenement in de regio West

▸ Ook in de Regio Oost is een dergelijk evenement in voorbereiding. Let op: de vermelde datum van dit event is nog pro forma.

▸ Bekijk ook onze andere activiteiten.